loading...
zhovan
zhovan بازدید : 53 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

وسايل کوهنوردي+قيمت
لیزر سبز اورجینال

آیین سنتی و مذهبی پولکه گردانی در روستای شیشوان   پولکه گردانی روستای شیشوان شهرستان عجب شیر، پولکه نام نوعی توپ آتشین ساخته شده از پارچه است که آن را با سیم بسته و پس از نفت اندود کردن، آتش می زنند.

مشعل گردانی این منطقه، آیینی در چارچوب گرامیداشت یاد 72 یار وفادار امام حسین(ع) و خورشید فروزان دشت کربلاست.
براساس این آیین، شب های تاسوعا و عاشورای حسینی در روستای شیشوان، ده ها ˈپولکهˈ آتشین در فضای تاریک شب چرخانده شده و بر ظلمت و تاریکی این شب های غم افزا غلبه می کند.

آتش گردانی اهالی روستای شیشوان به عقیده بسیاری، به نشانه آتش گرفتن خیمه های امام حسین(ع) در شب عاشوراست.

در این آیین یک مشعل اصلی بزرگ در مرکز میدان و در جلوی مسجد اعظم روستا افروخته می شود تا مردم به گرد آن جمع شوند.

عزاداران مانند وقتی که به زیر علم می روند، یکی یکی به زیر این مشعل رفته و دو نفر دیگر نیز به دنبالش راه می افتند که یکی سطل آب را با خود برده و دیگری آب را از سطل بر می دارد و بر آتش گردان می ریزد تا او را خنک کند.

آیین سنتی و مذهبی پولکه گردانی در روستای شیشوان بعد از آن که مشعل اصلی در وسط قرار گرفت، مشعل های کوچک دیگری هم که متعلق به محله های دیگر است، از سوی دیگر توسط عزاداران از جلوی مسجد محل به میدان اصلی آورده می شوند.

عزاداران این مشعل ها را با زنجیرهای بلندی در دست، با آتش مشعل اصلی روشن کرده و بر سر عزاداران می گردانند.

گروه وبگردی «تابناک با تو»
منبع: ایرنا، مهر


zhovan بازدید : 57 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

فروشگاه چراغ قوه
فروش چراغ قوه تلسکوپی

سهیل اسکندری، معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: تمامی اقلام وارداتی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فرآینده شده و مواد اولیه در صورتی که مجوز ورود از اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی را نداشته باشند غیر قابل مصرف انسانی هستند.
وی افزود: از آنجائیکه فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس تاکنون از این اداره کل مجوز ورود دریافت نکرده‌اند، سلامت اینگونه محصولات مورد تایید نیست و قابلیت مصرف انسانی ندارند.

 معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: مصرف کنندگان باید هنگام خرید و مصرف هرگونه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی نسبت به مطالعه برچسب محصول اقدام و در صورتیکه فاقد مجوز ورود و یا ساخت می‌باشد ضمن عدم مصرف کالای مربوطه، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور و یا روابط عمومی سازمان غذا و دارو اطلاع دهند.

معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در ادامه خاطر نشان کرد: گزارش بازرسی اداره کل نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی حاکی از آن است که از مبادی غیرقانونی فرآورده‌های گوشتی نظیر سوسیس و کالباس از مبدا ترکیه، هلند و برخی کشورها وارد شده‌اند که به دلیل شبه شرعی و بهداشتی غیر قابل مصرف بوده و این اداره کل هماهنگی لازم را با معاونت بهداشتی جهت جمع آوری محصولات غیر مجاز و برخورد با متخلف به عمل خواهد آورد.










هم اندیشی

zhovan بازدید : 47 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید میکروتاچ مکس
دوربين

عاشق و معشوق هستند خوار عشق / عشق دارد درد و رنجی جانگداز  قطعه شعری که می خوانید، شعری از غفار واحدی، یکی از بینندگان «تابناک با تو» است که برای ما فرستاده اند. بینندگان عزیز چنانچه شما نیز شعر یا دلنوشته‌ای دارید، برای انتشار در سایت از آن استقبال خواهیم کرد.

خدای بی نیاز

ای جوان آشنا با رمز و راز
رو نما سوی خدای بی نیاز
از کتاب آسمانی گیر پند
چنگ بر ریسمان حق زن با نماز
گر تُو خواهی دانیش معنای عشق
آشنا دل را تو با قرآن بساز
آیه آیه سوره های آن بخوان
تا شوی در نزد خالق سرفراز
آنکه عالم هست عاشق هم بود
یابد او از عشق بسیار امتیاز
عاشق و معشوق و عشق هم ریشه اند
هر سه با هم هستند از دیرباز
عاشق و معشوق هستند خوار عشق
عشق دارد درد و رنجی جانگداز
عشق اگر چه جان را کاهنده است
بهر عاشق هست اما دلنواز
کس نیابد چون علی و آل او
بهر یاری عشق ورز و جانباز
ماجرای کوفه را و کربلا
چون کنم بیهوده من طول و دراز
هست از آن ماجرا این جمله بس
عشق را معنی هست آنجا فراز
ز عاشقانی چون علی و چون حسین
پرچم توحید هست در اهتزاز
واحدی کنده مشو زان ریسمان
بر وساوس های شیطان دل مباز


بینندگان عزیز چنانچه شما نیز همچون دیگر شعرای با نام و بی نام،‌ شعر یا دلنوشته‌ای دارید، برای انتشار در سایت «تابناک‌ با تو» از آن استقبال خواهیم کرد.

برای خواندن موضوعات ادبی، مشاهیر، داستان های کوتاه، طنز، دلنوشته، مترونوشت و ....به سرویس ادبیات «تابناک با تو» ـ اینجا ـ مراجعه فرمایید.


zhovan بازدید : 58 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

لوازم شکاري
قيمت دوربين ديد در شب شکاري

پاناکوتای شیر و گیلاس ، یک دسر ایتالیاییپاناکوتای شیر وگیلاس
                    زمان آماده سازی : ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه   زمان پخت: ۱۵ دقیقه


مواد لازم :
شیر ۳ پیمانه، پنیرپر چرب ۲ قاشق غذاخوری، آرد ذرت ۶ قاشق غذا خوری، شکر ۳ قاشق غذا خوری، وانیل ۱ قاشق غذاخوری، ژله گیلاس ۱ بسته، گیلاس ۱ پیمانه

طرز تهیه:

۱- ژله گیلاس را در ظرف بریزید و ۱ پیمانه آبجوش روی آن بریزید تا کاملا حل شود.سپس ۱ پیمانه آب سرد به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود ، ظرفهای سرو تک نفره را تا نیمه از این محلول پر کنید و برای ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و سفت شود.سپس روی آنرا با یک لایه گیلاس بپوشانید.

۲- دو پیمانه از شیر را روی حرارت قرار دهید و یک پیمانه دیگر را با آرد ذرت مخلوط کنید.
به شیر روی حرارت پنیر پر چرب و شکر و وانیل  را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شود،
همینکه شیر شروع به بخار دادن کرد، آرد ذرتی را که با ۱ پیمانه شیر مخلوط کرده بودید به آن بیفزایید، و برای چند دقیقه مرتب هم بزنید تا کاملا غلیظ شود،سپس از روی حرارت بردارید.

۳- شیر را از صافی رد کنید تا کاملا یکدست شود، و بگذارید تا کمی سرد شود، سپس در ظرفهای سرو ، روی ژله و گیلاس بریزید تا ظرف پر شود

۴- برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا آماده سرو شود.

نکته:
 به جای گیلاس میتوانید از کمپوت گیلاس هم استفاده کنید.


zhovan بازدید : 49 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

پد زیربغل
بیلچه کمپینگ

هنر کمتر شناخته شده از مینیمال ساده گرایی یا مینیمالیسم یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته است. سادگی موضوعات و بیان آنها به فرم خاص مثل اشکال هندسی مشخصه ی این سبک است.و مینیمالیسم را عموما جنبشی در مخالف با اکسپرسیونیسم انتزاعی می دانند.

این سبک از عکاسی با طرح یک چالش با تنطیم یک یا دو عنصر و حذف تمام اضافات در کادر به بیان یک موضوع و پیام می پرداد.

در تعاریف آمده است که اساس هنر مینیمال خلاصه گرایی در فرم و تاکید بر محتوا ی اثر است و پیش از آنکه به احساسات شخصی و بیان آنها علاقه مند باشد،سعی دارد از قوانین فیزیک و ریاضی و استعاره و نشانه در خلق آثار استفاده کند.

در زیر چند عکس از این سبک از عکاسی را با هم مرور می نماییم.



zhovan بازدید : 55 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید اینترنتی وسایل
چراغ قوه پلیس

اگر فرزند پسر داريد اين متنو حتما مطالعه كنيد از آنجا که پسرها شیطنت بیشتری دارند و کارهای خطرناک بیشتری هم نسبت به دخترها انجام می دهند، باید برخی موارد را در روند تربیت آنها بدانید تا در آینده، پسری موفق و با اعتمادبه‌نفس تحویل جامعه بدهید. در این ایمیل روش هایی برای تربیت عالی پسربچه ها را مطالعه کنید.

1. بگذارید پسر باشد


پسرها شیطنت بسیاری دارند. آنها وسایل خانه را خراب می کنند، کارهای خطرناک می کنند، جوک های بی مزه می گویند و … این فرصت ها را از او نگیرید. اجازه دهید پسرتان بچگی کند. بگذارید دنیای اطراف خود را کشف کند و از آن لذت ببرد.

2. تواضع و فروتنی را به او بیاموزید


هرگز پسر خود را خیلی مغرور و از خودراضی بار نیاورید. خیلی هم اعتمادبه‌نفس را از او نگیرید. سعی کنید با مطالعه و کمک گرفتن از مشاوران پسری تربیت کنید که در عین ادب و تواضع، شخصیت و غرور خود را نیز حفظ می کند.

3. هدایای او را دوست داشته باشید

هر هدیه ای که پسرتان به شما می دهد را با همه وجود قبول کنید و عشق و خوشحالی خود را به او نشان دهید. این هدیه می تواند یک بیسکوئیت ساده یا کاردستی زیبایی باشد که خودش برای شما ساخته است. با این کار، خود را در دل او جا می کنید و همیشه دوستتان خواهد داشت.

4. به پدر او احترام بگذارید


اگر با پدر پسرتان در یک خانه زندگی می کنید، با عشق و احترام با او رفتار کنید. اگر به هر دلیلی از هم جدا شده اید، باز همچنان با احترام در مورد او صحبت کنید. وقتی پسرتان این محبت و احترام را از طرف شما می بینند، آن را می آموزند و در آینده روحیه و اخلاق بهتری خواهند داشت.

5. غذاخوردن پشت میز را به او بیاموزید


از همان سن پایین درست غذا خوردن پشت میز را به او بیاموزید. باید آداب تشکر، درخواست، غذاخوردن و بلند شدن از پشت میز را به او بیاموزید. این کار بسیار دشوار است زیرا پسرها سرسخت هستند، اما با تکرار و گذشت زمان می توانید از عهده این کار بر بیایید. این برای آینده فرزندتان بسیار مهم است.

6. او را با زنان قوی احاطه کنید


پسر خود را با حضور زنان قوی و باهوش همچون مادربزرگ، عمه، خاله، دوستان و حتی معلم ها احاطه کنید. وقتی پسرتان در طول رشد خود شاهد این باشد که زنان می توانند کارها بزرگی در زندگی انجام دهند و مهارت ها و استعدادهای بیشماری دارند، به تدریج در ناخودآگاه خود برای زنان ارزش و احترام بسیاری قایل خواهد شد و زن را موجودی ضعیف نخواهد دانست.

7. رفتار با زنان را به او بیاموزید


رفتار صحیح با زنان را از همان نوجوانی به پسر خود بیاموزید. احترام به زنان و نحوه برخورد صحیح و درک درست از نیازهای زن داشتن را از سن پایین و به طور مرتب و پیگیر به پسر خود بیاموزید تا هنگام بزرگسالی بهترین رفتار را با همسر یا نامزد خود داشته باشد.

8. اجازه دهید گریه کند


چه کسی گفته است، مرد گریه نمی کند؟ به پسر خود اجازه دهید هر زمان احساس ناراحتی یا غمگینی داشت به راحتی گریه کند و از این کار خجالت نکشد. پسرها هم انسان هستند و باید بغض خود را اشک کنند.

9. کارهای خانه را به او بیاموزید


پسرها هم باید مراقبت از خود را بیاموزند. باید بدانند وقتی در خانه تنها هستند، چطور از عهده کارهایشان بر بیایند. باید به او تمیز کردن خانه، پختن غذا و انجام کارهای شخصی و بهداشتی را بیاموزید.

10. به او اجازه دهید شما را شیفته خود کند


پسرها برخی از کارها همچون شانه کردن موهای مادر خود را دوست دارند. شاید پسر کوچک شما خیلی سفت موهایتان را شانه کند و سرتان درد بگیرد یا موهای زیادی لای شانه باقی بماند اما به او اجازه دهید به این ترتیب عشق زیاد خود را به شما نشان دهد و ما را شیفته خود کند.

11. غذای خوب به او بدهید


پسرها رشد سریعی دارند و باید تغذیه درستی داشته باشند تا بدن سالم و قوی پیدا کنند. تا حد امکان برای پسر خود غذاها مقوی و سرشار از ویتامین و پروتئین تهیه کنید.

12. از او تعریف کنید


با تعریف کردن از شخصیت پسرتان به او اعتمادبه‌نفس بدهید. البته این تعریف ها نباید بیهوده باشند. هر زمان شجاعت، از خود گذشتگی، مهربانی، ادب، صداقت یا سخت‌کوشی از او می بینید، حتما از او تعریف کنید تا این صفات را بیش از پیش در خود تقویت و تکرار کند.

13. نقش پدر را در تربیت او پررنگ کنید


برای اینکه پسرتان با همه موقعیت ها و مسائل مردانه آشنا بشود، بخشی از بار تربیت او را به پدرش بسپارید. پدرها درس های مهمی می توانند به پسران خود بیاموزند.

14. با او صادق باشید


گاهی در زندگی مشکلاتی وجود دارد که نمی توان از دیگران مخفی کرد. پسر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. با فرزند خود صادق باشید و اگر مشکلی هست او را نیز در اندازه درکش در جریان بگذارید.

15. استفاده از بروشور را به او بیاموزید

به پسر خود روش ساخت وسایل گوناگون از روی بروشور را بیاموزید. لازم نیست او خود به تنهایی تخت‌خواب‌ ساختنی خود را بسازد.

nayabfun.com
اگر نظرات شهید مطهری را مطالعه کنید می بینید که طبیعت زن شامل غرور نیست بلکه تکبر مثبت دارد و همین تکبر در بسیاری از موارد در زندگی به او کمک می کند، ولی غرور (نه نخوت) در پسرها پررنگتر است.
توضیح اینکه "غرور" احساسی است که پس از کسب یک موفقیت حاصل می شود ولی "تکبر" احساسی شخصیتی است و تاثیر دائمی تری دارد.
بطور کلی هر صفتی (مانند حسادت) که برای پسرها یک امتیاز منفی تلقی می شود برای دخترها برعکس یک موهبت است(در صورتیکه افراط و تفریط نباشد).
مشکل اصلی دختران ما در جامعه فعلی نداشتن تکبر (یا همان اعتماد به نفس) است و این احساس را باغرور اشتباه گرفته اند. هر دختری که مغرور باشد در سراشیبی سقوط قرار گرفته. اینکه در اسلام از شبیه شدن مردان به زنان و زنان به مردان نهی شده همین معنا است و فقط به ظاهر مربوط نمی شود.
زنان باید احساسات زنانه را بشناسند و آنرا در خود تقویت کنند، همچنین مردان.

zhovan بازدید : 48 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

شکار
سفید کننده دندان گیاهی

«تابناک با تو» در نظر دارد به مناسبت سوگواری اباعبدالله الحسین و برای آشنایی با آیین و رسوم مراسم عزاداری در همه شهرها و روستاهای ایران، فراخوانی از مسابقه عکاسی (موبایل، دوربین حرفه ای و...) برگزار کند.

از جمله موضوعاتی که می تواند در این مسابقه مد نظر شما هنرمندان گرامی قرار گیرد، نماز عاشورا، کودک و محرم، مساجد، هیأت ها، عزاداری های گروهی و ... _ ترجیحا مراسم امسال ـ خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور در این مسابقه، می توانند عکس ها و گزارش های تصویری خود را به مدت یک هفته به آدرس اینترنتی bato@tabnak.ir ارسال نمایند.

گفتنی است، عکس ها به همراه شناسنامه آن ارسال شود؛ یعنی زمان و مکان و نوع مراسم در آن به همراه نام عکاس قید شود.

در پایان نام پنج عکس برگزیده به عنوان برندگان مسابقه به همراه عکس هایشان آورده خواهد شد و شما می توانید با رأی به هر عکس امتیاز بدهید. آرای شما برای گزینش عکس های برتر تأثیرگذار خواهد بود.

هم اکنون عکس های ارسالی برخی از شما خوبان را به نمایش می گذاریم.




zhovan بازدید : 45 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

اسپیکر همراه
دوربين زايس

ترازوی جیبی

خرید ترازوی جیبی دیجیتالی زرگری مخصوص طلا و زعفران و .... مدل atp 168 قابلیت توزین 0.01 گرم تا 100 گرم

ترازوی جیبی بسیار نازک و بسیار کم وزن و بینهایت دقیق جهت اندازه گیری و توزین 0.01 گرم تا 100 گرم

وزن این ترازوی دیجیتالی مخصوص توزین طلا و زعفران که کاربردهای مختلف دیگر نیز دارد، اندکی بیشتر از خودکار جیبی و فقط 34 گرم میباشد و بهمین دلیل جهت استفاده سیار و حمل در جیب بسیار مناسب است


ترازوی زرگری جیبی مدل ATP 168 قابلیت توزین واحد های زیر را دارد

g/ct/oz/dwt

ترازوی جیبی

ابعاد ترازوی دیجیتالی جیبی زرگری

طول 7/5 سانتیمتر عرض ترازو 4 سانتیمتر ضخامت ترازو 1/5 سانتیمتر

رنگ ترازوی جیبی زرگری مشگی براق و خوشرنگ میباشد و همانند نوت بوک باز و بسته میشود و دارای یک عدد جلد چرمی بعنوان کاور میباشد

با خرید ترازوی جیبی زرگری قادر خواهید بود تمامی طلا و جواهرات موجود در خانه را بدقت وزن نموده و نیز در هنگام خرید یا فروش طلا و یا زعفران نیز قادر به توزین دقیق آن خواهید بود

این ترازوی دیجیتالی جیبی علاوه بر استفاده در زرگری و توزین زعفران میتواند در خیلی از مشاغل دیگر همانند ترکیب دارو در داروخانه ها و ... که نیاز به توزین دقیق زیر 100 گرم و تا دقت 0.01 گرم باشد کاربرد دارد

قیمت خرید اینترنتی ترازوی دیجیتالی جیبی زرگری 38 هزار تومان میباشد که توسط مامور پست تحویل و وجه آن در حین دریافت بسته به مامور پست پرداخت میگردد

ضمنا شما خریدار عزیز میتوانید وجه این کالا را همینک بصورت اینترنتی پرداخت و بهمراه کالا یکعدد کیف آلوما والت بعنوان اشانتیون دریافت نمائید

zhovan بازدید : 42 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید دستگاه درما ستا
قیمت چراغ قوه شارژی

لیزر سبز جدید فوق العاده قوی ،با قابلیت ایجاد خط سبز حتی در نور اتاق! از کاربردهای لیزر سبز میتوان به استفاده آن در ورزشگاه ها برای آزار بازیکنان تیم مقابل

لیزر سبز 100 میلی وات

لیزر سبز اصل را از ما بخواهید

لیزر سبز

لیزر پوینتر 100 میلی وات اصلی با قدرت لیزر سبز 7 کیلومتری

با پرتو لیزر سبز خطی منظم و متراکم

ادامه توضیحات لیزر سبز

جدیدترین ليزر سبز حرارتي با کاربرد دوگانه ( چراغ قوه پلیسی و ليزر خطی ) موجود در بازار خدمتتان تقدیم میگردد محصول 2016 بهترین وسیله کاربردی با دو کاربرد

zhovan بازدید : 51 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

سفارش دستگاه طراحی ناخن
اره کوچک


دل من
چون رعیتیست مطیع
عشق چون پادشاه کامرواست
برد و برد هر چه بیند و دید
کند و کرد هر چه خواهد و خواست
وای آن کو به دام عشق آویخت
خنک آن کو ز دام عشق رهاست
عشق بر من در عنا بگشاد
عشق سر تا به سر عذاب و عناست
در جهان سخت
تر ز آتش عشق
خشم فرزند سیدالوزراست

تبلیغات : چراغ قوه

ای آرزوی اولین گام رسیدن
بر جاده‌های بی‌سرانجام رسیدن

کار جهان جز بر مدار آرزو نیست
با این همه دل‌های ناکام رسیدن

کی می‌شود روشن به رویت چشم من، کی؟
وقت گل نی بود هنگام رسیدن؟

دل در خیال رفتن و من فکر ماندن
او پخته‌ی راه است و من خام رسیدن

بر خامی‌ام نام تمامی می‌گذارم
بر رخوت درماندگی نام رسیدن

هرچه دویدم جاده از من پیش‌تر بود
پیچیده در راه است ابهام رسیدن

از آن کبوترهای بی‌پروا که رفتند
یک مشت پر جا مانده بر بام رسیدن

ای کال دور از دسترس! ای شعر تازه!
می‌چینمت اما به هنگام رسیدن

قیصر امین پور


درختی که مر او را
در هر گرهی از دل بدخواه تو باریست
هنگام خزانست و خزان را به رز اندر
نونو ز بتی زرین هر جای بهاریست
بنموده همه راز دل خویش جهان را
چون ساده
دلان هر چه به باغ اندر ناریست
بر دست حنا بسته نهد پای به هر گام
هر کس که تماشاگه او زیر چناریست
رز

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 4,636
  • بازدید کلی : 81,187